پرده زبرا

Wiki Article

دقت داشته باشید که خشک کردن نامناسب پرده دو مکانیزم می‌تواند باعث ایجاد چین و چروک در پارچه و آسیب به مکانیزم پرده شود.

در حین شستشوی پرده دو مکانیزم، توجه به نکات زیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است:

خلاق باشید و در انتخاب مدل‌ها زبرا پرده‌ای را انتخاب کنید که طراحی خانه شما را تکمیل کند. انتخاب پارچه پرده زبرا طرح دار با رنگ تیره، لزوماً به این معنی نیست که پرده حریر زبرا نور را کاملاً مسدود می‌کند، اما به‌ طور کلی، فیلتر زبرا در رنگ‌های تیره بیشتر است.

شما عکس و اندازه مدلی که میخواهید را به واتس اپ ارسال کنید، سپس ما مراحل بعدی سفارش را به شما عزیران توضیح خواهیم داد.

طراحان و توسعه دهندگان پرده دو مکانیزه، آن رابا ظرافت و زیبایی خاص در طرح های متنوع و رنگ های بسیار شیک و به روز با مدل های جدید سال طراحی و وارد بازار نموده اند. طراحی این نوع پرده به نحوی است که پرده زیرین که در واقع همان پرده شید می باشد، اما در طرح و مدل های بسیار متفاوت تر که جنس آن از پلی استر اصل می باشد و به راحتی می تواند سه حالت بسیار زیبا را مطابق سلیقه شما برای فضای مورد نظرتان ایجاد نماید.

پرده دو مکانیزم در میان مردم و همچنین در بازارهای پرده نام‎های زیادی مانند پرده دبل یا دوبل، پرده دابل شید، پرده دو مکانیزه، پرده دومنظوره، پرده شب و روز، پرده دو گیربکس و پرده دو لایه دارد. این تعداد از نام‎های زیاد باعث ایجاد سر درگمی و گیجی در میان مشتریان این نوع از پرده ‎ها می‎شوند.

در ادامه، تأثیر نحوه شستشو بر عملکرد پرده دو مکانیزم، به‌طور دقیقتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آن‌ها را می‌توان به ‌طور کامل جمع کرد تا نور بیشتری وارد اتاق شود. ظاهر مدرن و عملکرد سنتی زبراها، آن‌ها را به انتخابی عالی برای اغلب فضاها تبدیل کرده است.

این ویژگی پرده کرکره جدید باعث می‌شود که به بهترین انتخاب برای خانه‌های نورگیر تبدیل شود.

در کنار طرح‌های مذکور، پرده زبرا در انواع و مدل‌های متفاوتی عرضه می‌شود که انتخاب هر یک، تغییرات شگرفی در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کند.

برای استفاده از این پرده‌ها باید به یاد داشته باشید که نمونه پرده زبرا کرکره ای وقتی باز است، دید کامل و خوبی از منظره بیرون و فضای داخلی فراهم می‌کند و روشنایی کامل را هم به داخل اتاق می‌تاباند، اما وقتی بسته باشد، حریم خصوصی پرده زبرا تصویری متوسط و نور متوسطی را به وجود می‌آورد.

پرده را به طور مرتب تمیز کنید تا از تجمع گرد و غبار و آلودگی جلوگیری شود.

در این صورت همکاران ما در فروشگاه پذیرای شما عزیزان خواهند بود. آدرس فروشگاه در بخش تماس با ما موجود است.

Report this wiki page