طراحی ویلا

Wiki Article

همچنین شما می توانید متریالی که مطابق سلیقه و دلخواه شماست خریداری نمایید. در این میان تنها عیبی که خرید زمین و ساخت آن دارد مدت زمان طراحی و ساخت آن می باشد که به نظر موضوعی است که در کنار تمامی مزیت هایی که وجود دارد به چشم نمی آید. اما باید یک نکته ای را در نظر داشته باشید وجود کوچکترین خطا و اشتباه در این مورد می تواند تمامی این مزایایی که بدان اشاره کردیم را به ضرر تبدیل سازد. وجود یک تیم حرفه ای و متخصص در امر طراحی و ساخت ویلا می تواند شما را در تمامی این امور راهنمایی کرده و باعث شده تا شما از طراحی و ساخت ویلای خود لذت ببرید. شما می توانید طراحی ویلای خود را به گروه معماری آوگون بسپارید. این مجموعه این اطمینان را به شما خواهند داد تا در کوتاه ترین مدت زمان ویلای شما را با بهترین طرح و با کیفیت ترین اجرا تحویل شما دهند:

هزینه ساخت ویلا بسته به برند مورد استفاده، متراژ ویلا، امکانات رفاهی آن و البته نوع نمای انتخاب شده برای آن متغیر است.

_ اولین مهم ترین امتیاز مثبت این نوع ویلا ایجاد حریم خصوصی برای بخش های خصوصی است.

طریقه ساخت ویلا کلاسیک در مرحله نماکاری، دکوراسیون داخلی و سقف اهمیت پیدا می کند. ویلاهای کلاسیک با ستون های بلند و کنده کاری شده با تزیینات زیاد در دکوراسیون داخلی و خارجی شناخته شده اند.

در طراحی فضای داخلی ویلا، امکان دید و ارتباط حداکثری با استخر، محوطه و مناظر طبیعی اطراف و امتداد دادن باغ به داخل فضا می‌توان فضای نو و خلاقانه ای به وجود آورد.

_ پارکینگ: تأمین پارکینگ از عناصر ضروری موجود در محوطه ی ویلا می باشد. شما بر اساس میزان نیاز خود می توانید تعداد پارکینگ ها را مشخص نمایید.

این ویلاها با توجه به نیاز افراد طراحی شده و به دلیل هزینه های بالای ساخت آن به ندرت مورد استقبال قرار می گیرد.

نزدیکی اتاق غذاخوری به آشپزخانه و نشیمن، قرار دادن اتاق غذاخوری را بین آشپزخانه و اتاق نشیمن الزامی‌می‌کند.

درباره‌ی نما دیزاین شرکت نما دیزاین به صورت تخصصی در حوزه طراحی و اجرای نمای‌ساختمان به ویژه نمای‌خشک و نمای شیشه‌ای فعال است.

حالا که با انواع طراحی ویلا و نقاط ضعف و قوت آن ها آشنا شدید می توانید تصمیم بگیرید که کدامیک از آن ها با بودجه و علایق شما متناسب می باشند.

ویلاها با توجه به سلیقه، نیازها، بودجه و انتظار خود از ویلا به طراحی ویلا صورت های زیر طراحی می شوند:

_ نظافت و نگهداری از ویلاهای یک طبقه آسان تر از ویلاهای دوبلکس و تریبکس می باشد.

طراحی و اجرای انواع نمای خشک مانند: سرامیک خشک، کامپوزیت، سمنت برد و…

از هر کدام از این سبکها با توجه به سلیقه مشتری استفاده می‌شود. در ابتدا ما به توضیح سبک مدرن می‌پردازیم; که آشنایی کمتری با آن وجود دارد.

Report this wiki page