پیچ و مهره درب توالت فرنگی

Wiki Article

این پیچ زیر فشار سنگین نیروهای کششی و برشی قرار می‌گیرد. جنس این میخ برای سازه‌های فولاد کربنی ساده و آلیاژ با ترکیب مس، نیکل و کروم ایده آل است.

درست است که پیچ‌ها در کار دیده نمی‌شوند اما جایگاه بسیار کاربردی و مهمی در ساخت‌وساز، سرگرمی‌ و صنعت مبلمان دارند. این ابزار کوچک و ساده از کابینت‌سازی گرفته تا پروژه‌های نجاری مثل میز چوبی همه قطعات را در کنار هم نگه می‌دارد. بنابراین آشنایی با انواع پیچ ها و انتخاب درست آن‌ها بسیار مهم است.

از این نوع پیچ ها در قسمت پلاستیکى رول پلاک زیاد استفاده مى شود.

قیمت نیز بر اساس اندازه آن، جنس آن و گرید آن متفاوت است. پیچ استور تلاش دارد انواع قطعات را بدون واسطه به دست مصرف کننده برساند و با حذف واسطه ها، از هزینه تولید محصولات بکاهد. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت روز نیز کافیست در این خصوص با کارشناسان پخش پیچ و مهره پیچ استور ما تماس تلفنی برقرار کنید.

بخش بالای این پیچ شبیه پیچ سر گرد بوده اما ارتفاع آن کمتر بوده و قسمت پایینی آن سطح تماس کوچکتری دارد. تنها تفاوت این پیچ با پیچ سر گرد این است که در ناحیه مرکزی صاف و تخت است.

اگر از مهره‌های چهارگوش برای اتصال استفاده شود این نوع اتصالات مقاومت بسیار بالایی خواهند داشت.

جهت اتصال دو قطعه یا دو جنس به یکدیگر از اتصالات مختلفی می‌توان استفاده کرد. اتصالات پیچ و مهره از اتصالاتی است که از گذشته تا به امروز در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزارها در انواع، ابعاد و سایزهای مختلفی موجود هستند که هر یک در کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله از سایت پیچ گامان کوروش، تولید کننده پیچ و مهره، برخی از پرکاربردترین و پر مصرف‌ترین انواع پیچ و مهره‌ها را به شما کاربران عزیز معرفی کردیم و کاربرد هر یک را نیز مشخص کردیم.

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود! اجازه دهید این پست را بهتر کنیم! به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

هر کدام از این ها مقاومت متفاوتی در برابر فشار، شرایط آب و هوایی، رطوبت و خوردگی دارند و این امر است که انتخاب شما را محدود می نماید. قیمت پیچ و مهره این مزیت را برای شما دارد که با انتخاب هر محصول قادر هستید که مشخصات کامل محصول را مطالعه نموده و انتخاب نهایی را انجام دهید.

سامانه آنلاین فروش پیچ و مهره های صنعتی بولتز لند

پیچ‌های اچ‌وی با یک استاندارد آلمانی تولید می‌شوند که نسبت اندازه گل پیچ به بدنه آن توسط همین استاندارد مشخص می‌شود. این پیچ‌های خشکه تفاوت بسیار زیادی با پیچ‌های معمولی دارند و از یک سبک طراحی خاص برای تولید آنها استفاده می‌شود.

سرزمین پیچ

در اینجا چند پیچ و مهره چیست نکته برای خرید پیچ و مهره از پیچ استور آورده شده است:

پیچ‌های اتاقی در ابتدای تولید خود با هدف ساخت اتاقک‌های چوبی کامیون طراحی شدند. این پیچ‌ها برای اتصال دو قطعه استفاده می‌شوند و از یک مهره در سمت دیگر آن برای چفت کردن استفاده می‌کنند.

Report this wiki page