جدیدترین مدل پردهای زبرا اتاق خواب

Wiki Article

.. می خریدم الن با سایت شما آشنا شدم. بعد از ثبت سفارش چند روزه به دستمون میرسه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این پرده را می توان بر اساس فاکتورهای متعددی دسته بندی نمود که از مهم ترین آنها، نحوه عملکردشان می باشد. بر همین اساس به دو گروه زیر دسته بندی خواهند شد:

پرده زبرا از انواع پرده های تزیینی و فانتزی اما کاربردی برای منزل محسوب می‌شوند.

حفاظت از حریم خصوصی اتاق خواب: مهم ترین ویژگی که پرده اتق خواب باید داشته باشد چیست؟ قطعا حفاظت از حریم خصوصی افراد اتاق خواب. این فضا یکی از شخصی ترین نقاط منزل است به همین خاطر پرده اتاق خواب باید آنقدر ضخیم باشد که دید افراد بیگانه را به داخل کور کند.

مدل ‌های هندسی به شکل مثلثی، مستطیلی، دایره‌ای و دیگر طرح‌ها می‌باشد و به این صورت است که مثلا یک مثلث هم پارچه ضخیم وهم تور دارد.

تغییر زاویه پرده برای کنترل هر چه بهتر میزان نور تحت اختیار شماست.

مشاورین ما همه روزه در تلاشند که پاسخ به سوالات شمارا در اولین فرصت داده و بهترین مشاوره و خدمات را که شایسته شما باشد خدمت شما عزیزان اراعه دهند.

طرح‌های جدید این سبک از پرده‌ها، الهام بخش طبیعت هستند و گرما و امید را به خانه‌های شما هدیه می‌دهند.

در طراحی پرده زبرا، یک دسته جهت کنترل تنظیم نور وجود دارد که میتوانید در حالتی تنظیم کنید که نور دلخواه وارد zebra blinds محیط شود.

این در حالی‌ست که در هر حالت حریم خصوصی داخلی حفظ شده و در هر دو حالت شب و روز هیچ‌گونه امکان دید از بیرون وجود نخواهد داشت.

اولین نکته برای نصب پرده زبرا دومکانیزه به سقف تهیه پایه مناسب و یا پایه سقفی است. به عبارت دیگر زمانی که می خواهید پرده خود را به صورت سقفی نصب کنید حتماً باید پایه پرده سقفی در اختیار داشته باشید.

برای تمیز کردن لک و پاک کردن گرد و خاک از روی پرده زبرا تنها کافی است که بدون آنکه پرده را باز کنید، سطح آن را گردگیری نمایید و یا با استفاده از جارو برقی، خاک را از سطح آن برویید.

این دلیل باعث شده است تا انواع پرده ها با جنس ها و کیفیت های مختلف در حال تولید است تا مورد سلیقه همه افراد باشند.

Report this wiki page